با استودیو قرمز در ارتباط باشید

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

اشتراک گذاری

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

زمانی که در حال خواندن این متن هستید حتما به فکر ساخت تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصول یا خدماتتان افتاده‌اید. جای درستی آمده‌اید، استودیو قرمز بهترین تیزر تبلیغاتی را برایتان می‌سازد.


ساخت تیزر تبلیغاتی | تولید آگهی‌های تبلیغاتی | تیزر معرفی محصول| تیزر معرفی شرکت و سازمان | کلیپ اینستاگرامی

انیمیشن و موشن گرافیک | ساخت کلیپ نمایشگاهی | معرفی اپلیکیشن


ساخت تیزرهای تبلیغاتی در قالب‌های متنوع و استاندارد، کاری است که تیم استودیو قرمز برای شما انجام می‌دهد. اگر در جستجو‌های خود به این صفحه رسیده‌اید احتمالا سوالاتی در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی دارید که ما سعی کرده‌ایم برخی از آنها را پاسخ دهیم.

تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساخت تیزر تبلیغاتی

وقتی حرف از ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای می‌شود یعنی باید از گروه سازنده توقع داشت تا حرفه‌ای گری را در تمام ابعاد رعایت کنند. یعنی انتظار می‌رود نه تنها به لحاظ فنی و تجهیزاتی شاهد ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای باشیم، بلکه به لحاظ سناریو و انتخاب قالب مناسب هم این حرفه‌ای گری نمایان باشد.

تیزرهای تبلیغاتی در قالب‌های متنوعی ساخته می‌شوند از جمله تیزر رئال، تیزر موشن گرافیک، تیزر سه بعدی و تیزر تلفیقی که اگر قصد دارید تعریف و ویژگی هر کدام را بدانید می‌توانید به مطالعه این مطلب در لینک زیر بپردازید. اما به طور خلاصه تعریف هر کدام از این قالب‌ها به شرح زیر است:

تیزر رئال: تیزر تبلیغاتی که در فضای واقعی و بوسیله تصویربرداری ساخته می‌شود.

تیزر موشن گرافیک: این نوع تیزرها بوسیله کامپیوتر و به صورت 2 بعدی ساخته می‌شوند.

تیزر سه بعدی: توسط نرم‌افزار و با شبیه سازی مدل‌های 3D تهیه می‌گردد.

تیزر تلفیقی: این نوع تیزرها از تلفیق قالب‌های بالا تولید می‌گردند.

بنابراین ویژگی یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای این است که هم محتوای مناسبی دارد و هم در قالب مناسبی ساخته شده است. قالبی که بتواند بهترین نتیجه را برای کسب و کار شما به ارمغان بیارود.

مطالعه بیشتر در :
قالب‌های تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی انیمیشن یا رئال

همانطور که گفته شد یک تیم حرفه‌ای جهت ساخت تیزر تبلیغاتی با توجه به محتوا، نوع کسب و کار، بودجه و زمان لازم تصمیم می‌گیرد که از کدام قالب استفاده کند. بنابراین شما تنها بعد از مشاوره با عوامل سازنده و مشخص شدن اهداف تبلیغاتی می‌توانید قالب مناسب را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که هیچ کدوام از این قالب‌های تیزر تبلیغاتی نسبت به دیگری برتری ندارد و در صورت استفاده به جا از هر یک می‌توان به نتیجه مطلوب دست یافت.

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی به عوامل متعددی وابسته است. از جمله ایده ساخت، لوکیشن، دوربین، تجهیزات تصویربرداری، بازیگران و عوامل پشت صحنه که می‌توانند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشند. بنابراین تنها پس از دیدار و گفت و گوی شما با تیم استودیو قرمز و مشخص شدن سناریوی ساخت تیزر تبلیغاتی است که می‌توان نسبت به تعیین تعرفه ساخت فیلم تبلیغاتی اقدام کرد.

مشتریان استودیو قرمز

ایده یا سناریوی تیزر تبلیغاتی را چه کسی می‌دهد؟

اگر بگوییم ایده یا سناریوی تیزر تبلیغاتی مهمترین بخش از فرآیند تولید یک آگهی تبلیغاتی است، اغراق نکرده‌ایم. بدیهی است که این کار توسط تیم ایده پرداز استودیو قرمز انجام می‌شود. نویسندگان بعد از آشنایی کامل با محصول یا خدمات شما طرح مناسب را ارائه می‌دهند. البته به این معنی نیست که ایده‌ها و نظرات سفارش دهنده بررسی نمی‌شود. گاهی اوقات بهترین ایده از دل پیشنهادات و دیدگاه صاحبان کسب و کار بیرون می‌آید.

برای مشاهده نمونه کار تیزر تبلیغاتی استودیو قرمز کلیک کنید

ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به مطالبی که بالاتر به آن اشاره کردیم از جمله قالب تیزر تبلیغاتی، سناریو و فاکتورهای دیگر، هر تیزر تبلیغاتی می‌تواند در مدت زمان‌های مختلفی ساخته شود. اگر قصد داشته باشید از ابتدا تا انتهای یک پروژه عمرانی را به فیلمی تبلیغاتی تبدیل کنید قطعا ماه‌ها زمان نیاز دارید. اما به طور معمول بیشترِ تیزرهای تبلیغاتی در کمتر از 15 روز ساخته نمی‌شوند و با پیچیده شدن سناریو و استفاده از روش‌های تلفیقی این زمان افزایش پیدا خواهد کرد.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

  • بررسی و ایده پردازی
  • ارائه طرح و برآورد هزینه
  • پیش تولید Pre-Production
  • تولید Production
  • پس تولید Post-Production

 

در اولین مرحله پس از تماس شما با استودیو قرمز طی یک قرار حضوری، مجموعه/محصول/خدمت شما بررسی می‌شود. نظرات و پیشنهادات شما شنیده می‌شود و همچنین حدود بودجه‌ای که قصد دارید صرف ساخت تیزر تبلیغاتی کنید نیز پرسیده می‌شود تا بتوان بر اساس این اطلاعات شروع به ایده پردازی کرد.

در قدم دوم طرح اولیه بهمراه برآورد هزینه به اطلاع شما می‌رسد. این مرحله شمایی کلی از پروژه ساخت آگهی تبلیغاتی را در اختیارتان قرار می‌دهد و مسیر پیش رو را مشخص می‌کند، بنابراین باید با دقت از آن عبور کرد.

در گام سوم کارهایی از قبیل انتخاب لوکیشن فیلم برداری، انتخاب بازیگران احتمالی، آماده سازی دکور، دعوت از عوامل، تهیه استوری بورد، نوشتن متن نریشن و دیگر اقداماتی که جهت روز تولید باید مهیا شود، انجام می‌گیرد.

مرحله چهام یا تولید در واقع شروع پروژه به صورت عملیاتی است. در صورت نیاز به تصویربرداری کار گروه فیلمبرادری زیر نظر کارگردان شروع می‌شود. اینفوگرافی‌ها و تصاویر 2بعدی و 3بعدی لازم تهیه می‌شود. نریشن احتمالی توسط نریتور حرفه‌ای در استودیو ضبط صدا خوانده می‌شود تا تمام آنچه که قرار است به میز تدوین سپرده شود، آماده باشد.

در خان آخر و مرحله پس تولید هم، تمام تصاویر و گرافیک و صداها در اختیار تدوینگر قرار می‌گیرد تا بر اساس سناریو و نظر کارگردان و بوسیله نرم افزارهای تدوین ویدیو، همگی با هم ترکیب شده و خروجی نسخه نهایی تیزر تبلیغاتی گرفته می‌شود. آگهی تبلیغاتی ساخته شده به رویت سفارش دهنده می‌رسد و در صورتی که نیاز به اصلاح برخی موارد باشد، اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

آیا امکان ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان وجود دارد؟

به روشنی معلوم است که هیچ فعالیت حرفه‌ای بصورت رایگان انجام نمی‌شود. اما آنچه به عنوان ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان تبلیغ می‌شود در واقع خدمات اضافی است که سازندگان برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود انجام می‌دهند. از این رو استودیو قرمز هم به عنوان هدیه و با توجه به اهمیت مشتری مداری خدماتی را در کنار ساخت یک تیزر تبیلغاتی حرفه‌ای برای مشتریان خود بصورت رایگان انجام می‌دهد. که می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • ارائه یک نسخه کوتاه از تیزر جهت استفاده در شبکه‌های مجازی
  •  ارائه چند فریم عکس از محصول یا سازمان
  • ارائه کلیپی کوتاه از تصاویر پشت صحنه
  •  و مواردی که متناسب با کسب و کار شما باشد

 

ویژگی تیزرهای تبلیغاتی استودیو قرمز

تیم استودیو قرمز بواسطه تحصیلات سینمایی قادر است تیزرهای تبلیغاتی را برای صاحبان کسب و کار بسازد که علاوه بر جذابیت بالا، خلاقانه‌اند، به موقع تحویل داده می‌شوند و قیمت مناسبی دارند.

مطالب بیشتر

سناریوی تبلیغاتی
تبلیغات

8 سناریوی رایج در تیزرهای تبلیغاتی

امروزه اهمیت سناریو نویسی در تبلیغات دست کمی از دیگر حوزه‌های تولید فیلم ندارد. حتی شاید این کار به مراتب سخت‌تر هم باشد، چرا که

قالب‌های تیزر تبلیغاتی
تبلیغات

قالب‌های تیزر تبلیغاتی

در این مطلب قصد دارم شما را با قالب‌های تیزر تبلیغاتی آشنا کنم. با پیشرفت تکنولوژی و امکاناتی که دستگاه‌های دیجیتال در اختیار سازندگان تیزر